Koordynatorzy odpowiadają #8: Promocja

Citylight
Spokojnie, powyższa grafika to tylko symulacja. Reklama outdoorowa nam nie grozi 😉

W dzisiejszym wpisie temat rzeka, czyli sprawa promocji inicjatywy. Ze względu na jego rozległość, zajmiemy się nim w dwóch artykułach. Pisaliście do nas tak:

Fajnie by było zareklamować inicjatywę szerzej, może uderzyć do o. Szustaka?

Bardziej rozpowszechnić swoją inicjatywę 😉 ale myślę że to przyjdzie z czasem i przy wsparciu uczestników 😉

Ciężko jest mi powiedzieć. .. nie mam żadnych zastrzeżeń. Chociaż, może reklamę? Myślę, że wiele osob które pewnie wzięły by udział, nie wie o inicjatywie.

Zaproście więcej chłopaków! Szukajcie! 😉

Przydałoby się jakoś rozpropagować ten portal na serwisach społecznościowych bądź innych środkach masowego przekazu, może panów znalazłoby się więcej 😉

Na wstępie najważniejsza myśl, która pojawiła się w naszych głowach na podstawie obserwacji konsekwencji promocji. Promowanie inicjatywy w jakichkolwiek miejscach ogólnodostępnych – czyli takich, w których na informację mogą trafić zarówno kobiety, jak i mężczyźni – sprawia, że w zgłoszeniach, które po tej promocji napływają, na pięć kobiet przypada jeden mężczyzna. Jeśli pisze o nas portal internetowy, wpadają głównie zgłoszenia od kobiet. Jak dowie się o nas duszpasterstwo akademickie, wpływają głównie zgłoszenia od kobiet. Jak dowie się o nas grupa singli, to przychodzi stamtąd kilka kobiet na jednego mężczyznę. Jeśli informowano by o nas na ogłoszeniach w parafiach… Tak, zgadliście – zgłosiłoby się więcej kobiet.

Myśleliśmy nad tym wszystkim dużo i doszliśmy do jednego wniosku – promujemy się wyłącznie w miejscach, gdzie są tylko lub w większości mężczyźni. Wszelka promocja w miejscach ogólnodostępnych zwiększa jedynie skalę inicjatywy, ale nie zmienia proporcji.

Prosicie nas o to, byśmy „szukali chłopaków”. Zwracamy jednak Waszą uwagę na fakt, że koordynatorów jest tylko kilku. Mamy ograniczone możliwości bezpośredniego docierania do nowych osób. Was są setki. Przy okazji więc zachęta do Was: nie bójcie się zapraszać do inicjatywy znajomych kawalerów. Gdyby każda z pań, które nie otrzymały przydziału, zachęciła do kolejnej edycji jednego mężczyznę (brata, kuzyna, znajomego etc.), problem z dysproporcją przestałby istnieć 😉 A już na pewno, gdyby każdy ze zgłoszonych kawalerów doniósł o inicjatywie swoim kumplom.

One Reply to “Koordynatorzy odpowiadają #8: Promocja”

Możliwość komentowania jest wyłączona.